Bij Kidsprint.nl hebben wij een gemakkelijk en snel retourbeleid. Je het recht om binnen 14 dagen na ontvangst je bestelling te annuleren. Na annulering heb je nog 14 dagen om je product retour te sturen.

Wij storten het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug, zodra we je retour hebben ontvangen. Let op, de kosten voor de retourzending zijn voor jouw rekening.

Stuur ons even een berichtje voordat je het product retour stuurt. Een vereiste is dat je bestelling of product in de originele staat en verpakking bij ons terug geleverd wordt. Het verschuldigde bedrag storten we binnen 7 dagen terug, mits het product in goede orde is ontvangen. Bij Kidsprint.nl maken we het retourproces zo gemakkelijk mogelijk, om je kinderkamer-dromen magisch te houden!

Retourbeleid voor producten op maat

Bij Kidsprint.nl willen we ervoor zorgen dat elk product dat je bestelt perfect is afgestemd op jouw wensen. Daarom worden onze producten op maat gemaakt, speciaal voor jou. Dit betekent dat de volgende producten niet kunnen worden geretourneerd:

– Muurcirkels

– Behangcirkels

– Behang

– Zitzakken

Als je toch iets wilt retourneren, dan kan dit enkel met niet op maat gemaakte producten. Zorg bij het retourneren hiervan dat het artikel in perfecte staat is en inclusief de originele verpakking. Vermeld ook het bestelnummer. Wees extra voorzichtig bij het inpakken, want we kunnen beschadigde producten niet vergoeden.

Als je bestelling niet aan deze voorwaarden voldoet, kunnen we deze niet accepteren. In dat geval wordt het pakket direct teruggestuurd. De verzendkosten voor de retourzending zijn dan voor jouw rekening.

Als je bestelling beschadigd is geleverd, meld dit dan zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 24 uur, aan onze klantenservice via info@kidsprint.nl. Vergeet niet een foto mee te sturen. Ook hier geldt dat de verzendkosten voor de retourzending voor jouw rekening zijn. Tot we het pakket hebben ontvangen, blijf jij als zender verantwoordelijk voor het retourpakket.

Bestelling niet compleet, verkeerd product ontvangen of beschadigd? Geen zorgen, wij lossen het op!

Bij Kidsprint.nl doen we er alles aan om jouw unieke product snel en foutloos bij je thuis te krijgen. Maar soms, ondanks onze magie, kan er iets misgaan. Misschien ontbreekt er iets in je bestelling, of heb je een ander product ontvangen dan je had verwacht. Of erger nog, is je product beschadigd bij aankomst. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Geen zorgen! We zijn er om het goed te maken. Neem binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op via info@kidsprint.nl. We werken samen aan een snelle en passende oplossing. Als je een foto kunt sturen van het beschadigde of verkeerde product, kunnen we het probleem nog sneller oplossen.

We behandelen elk geval afzonderlijk en in veel gevallen hebben we wat meer informatie nodig (zoals die foto’s) om te bepalen wat de beste oplossing is. Maar wat het probleem ook is, we zorgen ervoor dat we het rechtzetten. Bij Kidsprint.nl draait alles om het creëren van magische momenten voor je kleintje, en dat omvat ook onze klantenservice.